14/12-10

Tisdag den fjortonde , -8 grader utanför fönstret. En härlig dag att få vara ledig. Dagen började med att jag och milly gick till Apoteket och köpte lite magdroppar i det härliga vädret. Det är faktiskt mycket roligare och bekvämare att gå med en vagn, en att bara gå. 

Jag har hunnit med nu på förmiddagen även att åka till gymmet och tränat lite med Emil. Det vart inte så länge men ganska effektivt. Och i kväll är det dags att testa skidorna i spåret. 

Idag fyller Mamma år så jag ringde och sjung för henne också . Det här med att sjunga när någon fyller år får inte bli någon självklar sak framöver. För det känns ju lite som att man förstör födelsedags barnets hela dag om jag ska ringa och sjunga med min gräsliga röst.. Men iallafall GRATTIS MAMMA!

Imorgon ska Milly till läkaren. Så vi får hoppas att allt ser bra ut.
 
                                                                                              Hej då!   








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0