17/12-10

God morgon sverige! En lugn och seg morgon här i våran lägenhet. Milly har varit vaken sen tidigt i morse tillsammans med sin mamma. Så båda dem är ganska trötta nu när jag entligen har orkat mig upp.
Jag har suttit och slagit in lite julklappar nu på morgonen, så det är nu jag innser att vi kanske skulle köpa några fler så man slipper julstressen. Med detta sagt så blir det  troligtvis en repa upp på stan om en liten stund.

Äntligen Fredag ! och denna fredag ska vi ha en liten minijulafton hemma hos mamma och pappa för att Stora syster ska få sina julklappar innan hon åker till den stora staden New York för att fira jul. Det måste ju vara bland det mäktigaste  och mysigaste man kan göra, Fira jul i New York.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0