18/12

God förmiddag. Denna morgonen har jag hunnit med en hel del. Det börja med att milly vaknade tidigt så vi satt och kolla på tv en stund ,innan vi gick en lång morgon promenaden i blåsten. När vi kom hem igen så hade Lovisa vaknat och vi alla åt frukost samtidig. Milly är vaken hur mycket som hellst nu om dagarna känns det som. Och hon är verkligen med hela tiden och ligger och tittar på en. Hon har även börjat le och ge i från sig skratt ljud när man busar med henne. Hon är så underbar, Vilken härlig lördagsmorgon!

Julen närmar sig mid stormsteg nu känner jag. Men jag tror jag har hunnit med att köpa dem flesta julklapparna som jag hade tänkt. I går åt vi julmat hos mamma och pappa, det var riktigt gött. Det är härligt med julens all mat, men i morse var jag helt uttorkad i hela kroppen utav allt salt i maten, men det är det ju värt.  

I kväll väntar det ett varv i karlsunds skogen med skidorna. Det ska bli härligt att röra på sig innan man ska koppla av för kvällen och äta godis..


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0