2010-12-28

Dagen börjar lida mot sitt slut, och jag fick nyss en trevlig överaskningen. Jag vet inte varför men jag har trott hela dagen att det varit onsdag i dag. Så jag var helt inställd på att åka och jobba i morgon. Men när jag fick uplysningen om att det var tisdag i dag så innebär det ju att jag är ledig i morgon. Det är ju helt underbart.

Nu över till världens bästa dotter, Milly. Det är så kul att hon blivit så "stor". Hon har suttit nu på kvällen i mitt knä och vi har pratat och skrattat åt varandra. Det går inte att beskriva med ord hur man känner inom sig när hon börjar skratta när man larvar sig. I övrigt så har hon blivit mycket bättre. Hon blir lite snorig i bland men det går över snabbt.

 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du gubben, vi är ganska många som får ett leende på läparna när vi ser dig.. Puss

2010-12-28 @ 23:19:26
Postat av: svärmor

Läpparna ska det naturligtvis vara..

2010-12-28 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0