29/12-2010

En liten myskväll blev det i dag med familjen, Plus en till söt liten tjej. Det är så klart Millys kusin Thea! Och jag kan säga så här.. Det har gått i ett hastigt tempo hela kvällen. Thea har inte suttit still en ända sekund, När vi äntligen har fått Milly att sova så springer hon dit och väcker henne. Men det är väl sånt man får leva med när man är barnvakt.
Thea är ju ganska rolig hon. Hon hade en liten hello kitty dator med sig hit, och hon säger hela tiden - vänta jag ska bara kolla facebook, och springer till sin dator. Sedan så fråga jag vad hennes mamma skulle göra ikväll, då svara hon- Mamma ska jobba, det läste jag på facebook. Haha Thea 2,5 år snappar tydligen upp det mesta.

Dagen har vi spenderat på mellandags rean. Men jag och mina kära vänner Anthon och Ludde satte oss med Milly på Expresso house och fika medans min kära sambo fick springa själv i butikerna.

Äntligen har mina förstoringar kommit. Så nu har vi skruvat upp 3 styckna stora ramar på väggen. Det känns ju lite ego trippat men Lovisa ville inte vara med på någon bild.




 


Kommentarer
Postat av: Elin

helt underbart vackra bilder på dig och milly :)

2010-12-30 @ 17:07:37
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0