6/12-10

Godkväll Alla trevliga människor. I dag har det varit en rolig dag på många sätt och vis. Dagen började med att jag gick upp tidigt för att åka till Toyota och köpa lampor till bilen. Som jag sedan stog ute i kylan och böt , innan jag gav mig av till Svensk bilprovning. Bilen gick igenom utan anmärkning och det var första gången som det har hänt mig och mina bilar jag haft. Så det var ju så klart en härlig känsla.

När jag kom hem så mådde inte Lovisa så bra. Så jag gick ut med milly i vagnen. Vi gick hem till min syster viktoria som var mitt uppe i julstöket. Men vi var ju självklart välkommna in en stund i värmen.
Lovisa mådde mycket bättre efter bara någon timme, så Jag och milly tackade för kaffet och begav oss hemåt.

Farfar Wawa Kom på ett besök en stund innan vi skulle bege oss till barnmorskan. Idag fick han äntligen den efterlängtade Farsdag presenten som jag hade glömt bort. Farfar Wawa var ju så klart lika snygg och rolig som vanligt, en riktig glädje spridare Fadern min.

När Farfar Wawa tackat för sig så åkte vi till barnmorskan. Väl där så vart det bara en vanlig rutin kontroll och en läkarbesöks bokning. Vågen visade att Milly nu väger 4500g och är 56 cm lång. Hon växer värkligen så det knakar kan man säga. Nu har hon även fått AD droppar som hon ska ta varje dag i två års tid.

Dagen avslutades med jobb och ett snabb besök hos svärmor som hade bakat en fantastiskt god saffrans längd.

Nu är det dags att sova för det väntar jobb tidigt i morgonbitti.   Tack och Hej



FARFAR WAWA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0