Dagen före Nyårsafton.

En lång dag börjar lida mot sitt slut. Dagen startade vid klockan 6 i morse när man vart väkt utav en klar vaken Thea som var i full gång med att busa. Efter lite frukost och kopp kaffe så klädde vi på henne och gick ut med vagnen för att hon förhoppnings vis skulle somna. Vilket hon gjorde i ca 10 minuter , sen var hon i fullgång igen, det hon har hunnit med i dag är att klättra upp på skötbordet och rivit ner en hylla, haft sönder en vas, spillt ut en hel koppkaffe över mig, rykt i granen så den har knappt några barr kvar och till sist så har hon väckt Milly så fort som hon somnat under förmiddagen. Men vad ska man säga hon är faktiskt helt underbar och det menar jag värkligen.!

Sedan så har eftermiddagen/kvällen bestått för min del utav jobb. Det var sista kvälls passet på jobbet som var avklarat. Det känns tungt att lämna arbetskamraterna på Halltorp, "kamrat andan sitter liskom i väggarna". Men Nu får vi se fram emot det nya jobbet på Toyota, Vilket kommer också att bli helt underbart.

Efter en hel kväll utan min älskade dotter Milly så saknar man henne hur mycket som hällst. Så det var helt underbart att kliva in genom dörren och få hålla om henne. Dock så sov hon som en gris, men hon vaknar väl snart i allafall.  

Sover gott


Två morgon mysiga tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0