Fredags fräckisen

Då var det ju fredag igen och jag har hållt på att glömma den eftertraktade fredagsfräckisen. Men den här fredagen så är dem ganska korta så jag lägger inte upp 1 och inte 2 utan 3 fräckisar. Så nu hoppas jag att det iallafall är någon utav dem 3 fräckisarna som faller för just din smak.


Nummer 1
Det gamla paret skulle ha sex men gubben hade svårt att få in den.
Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han la den skrynkliga gossen på och förde in den försiktigt.
Då säger den ena äggstocken till den andra:
- Nu är det nog sista gången - För nu kommer den fan in på bår!!!

Nummer 2
En dag kom mannen hem och blev överraskad av sin fru i ett väldigt sexigt nattlinne.
- Bind mig och du får göra allting du vill, sa frun.
Mannen band henne och åkte och golfade...

Nummer 3
Två kvinnor samtalar:
- Ser du någon gång din mans ansikte när du älskar?
- Säg inte så, det var fruktansvärt den gången han tittade in genom fönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0