Tapas mat och kusinmys

Dagen har varit lugn och härlig. Jag har väl inte mått klockrent men ändå inte dåligt på något konstigt sätt.

Jag släppte av Lovisa så att hon kunde gå och sola och handla lite till kvällen. Medans jag och Milly åkte hem till dotterns gammel mormor och morfar. Där var även mina kusiner och min morbror. Vi åt lite "tapas mat" och drack julmust. Det är alltid lika roligt att träffa små kusinerna som inte längre är så små dock. Dem är helt underbara,roliga,busiga och snygga varje gång man ser dem.

Nu så har vi suttit och kollat på idol finalen. och jag måste värkligen säga att Jay är grym. Han har den rösten som jag älskar, lite hes och raspig. Mer rock kan det ju inte bli. Så nu måste ju han vinna.
        
                                                                                                                  På återseende









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0