Godmorgon

Godmorgon alla morgon pigga. Det verkar ha snöat ganska mycket i natt. Det märkte jag och Milly när vi skulle gå och köpa julknäcke på lövsta hallen kl 9 i morse. Det var inte plogat någonstans. På vissa ställen på trotoaren så var det 15 cm snö, så vi fick gå på vägen fast där var det 10 cm snö. Det gick gansk lätt att gå med barnvagnen faktiskt, men det var värre för mina fötter som vart jätte blöta utav all snö som ramlade ner i skon. När vi var framme vid lövstahallen så öppnade dem kl 10 såklart. Så vi ställde oss och skulle vänta. Men efter bara någon minut så kom en personal ut ur lövstahallen och fråga om det var något speciellt som jag behövde. Jag svara såklart att jag bara skulle ha julknäcke. Och den underbara människan sprang in och hämta det och sa att jag kunde komma tillbaka senare och betala när dem öppnat. En gladare start på dagen kan man ju inte få.

Så med en glad och vaken liten tös i knät så säger vi GODMORGON 

 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0