Julstök...

Hej hej! Jaha äntligen lite lugn och ro så man kan sätta sig ner i soffan. Förmiddagen har gått i ett hastigt tempo. Vi har verkligen storstädat hela lägenheten jag och sambon. Så nu glänser golven, mattorna är dammsugna, hyllorna dammade, disken diskad och tvätten är i tvättmaskinen. Så man kan verkligen vara nöjd med det som vi har presterat under morgon timmarna. Det som saknas nu är en julgran som vi måste införskaffa någonstans i från.

Milly hjärtat har varit vaken i omgångar nu på morgonen, mestadels glad men fick ett ryck för en stund sen och bara galskrek. Det tog nog musten ur henne så nu ligger hon och sover i soffan. I dag kom även första barnbidraget. Så nu måste jag upp till banken och starta ett konto till henne någon dag.

Nu för min egen del ska jag åka ner till gymmet och lyfta lite skrot.

 
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0