Kaffe och finbesök!

God förmiddag. Idag så har vi haft finbesök hemma på en fika, Det var familjen Nordlund / Finnson som var här med sin små änglar. Det är så kul att se dem små tvillingarna krypa omkring och leka med allt som dem hittar. Det gör att man tycker det kommer bli jättekul att se hur Milly utvecklas från en bebis till en liten människa.

Igår så var jag och familjen på stadiums VIP kväll och shoppade till bra priser. Det som inhandlades var en längdskids utrusning och allt i kläd väg till denna aktivitet. Så nu längtar jag tills jag ska testa grejerna i karlslunds spåret. Det kommer bli en hård träning som inte heter duga om jag ska nå målet: VASA LOPPET!

Ikväll väntar det Julbord med Halltorps gänget. Det ska bli trevligt faktiskt. Men det är långtid tills julbordet börjar kl 19. Så innan det så måste man hinna med en sväng till gymmet. Det är bara en fråga hur man ska lägga upp det.









 



  


Kommentarer
Postat av: Anna

Heeey!

Tack för supernice mysfika ihop! Så söt Millyhjärtat är! Kul och se hur fint och mysigt ni bor! Lovisa är grym på inredning, att få till den där varma känslan samtidigt som det är snyggt! Me like! Ni är grymma med lilltösen! och så goa mot våra små:) Hoppas vi ses snart igen! Hos er, oss, eller i skidspåret;p

Ha så skojs på julfesten nu!

Kram från oss alla till Er!

2010-12-09 @ 19:18:32
URL: http://doubleeffect.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0