Kärlek

Nu tänkte jag skriva ett inlägg som är tillängnat den som betyder allt för mig. Och det är min Sambo Lovisa. Jag tycker att man alldeles för sällan säger vad man tycker eller känner för någon. Det är ju inte så svårt egentligen att bara förklara sina känslor, Så det tänkte jag försökte göra nu.

Lovisa Nyman min älskade sambo, du är en helt underbar person och absolut världens bästa mamma. Du har ett underbart sätt att föra dig på och när man är med dig så mår man alltid bra och skrattar. Du kan förvisso vara lite Klumpig och o smart i vissa lägen, men det är ju det som gör dig lite speciell. Så fort du ler så så blir jag alldeles varm i kroppen och vet inte vad jag ska ta mig till.

Med dem här orden så vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR DIG LOVISA , Och som bilden visar A hjärta L





Kommentarer
Postat av: isabel

men Alex, nu har du fått mig till tårar!! vad underbart, fint skrivet. Är så glad för eran skull och tycker ni är fantastiskt fina ihop måste jag säga. kraaam på hela familjen!

2010-12-16 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0