kvällsmys

Det har varit en lördag som bara har sprungit iväg. När Lovisa och milly kom hem från marieberg så tog jag med milly och åkte hem till eric. Väl hemma så tänkte vi mysa till det med att äta god mat.
Så det var bara ställa sig vid spisen. Det är inte många som tror att jag kan eller tycker det är roligt att laga mat. Men det tycker jag faktisk , det är bara att hitta orken att ställa sig vid spisen. Men det är ju mycket lättare att hitta motivation till att laga mat om det är en lite godare maträtt som ska lagas.

Det som är givit förutom god mat en lördag kväll är ju så klart 4:ans succé program "Så mycket bättre". Jag vet faktiskt inte varför jag tycker det är så bra. Men det är nog för att det är en sån blandning mellan olika artister.

  Nu är det dags att krypa ner under täcket för att få några timmars sömn. 

Och vi får inte glömma.....GRATTIS MILLY PÅ 1 MÅNADASDAGEN!!  Pappa älskar dig

                                                                                                       Hare och sov gött 



                                    






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0