läkarbesök

I morse var vi hos läkaren med Milly, För en rutin kontroll. Men vägen dit vart lite om ständig i dag igen. Bilen starta så klart inte. Det kalla vädret spelar väl visserligen in men en lampa i innerbelysningen var tänd så jag tor det var det som var felet.
Men vi fick start hjälp utav en jobbar kompis som kom med sin bil, så vi kunde ta oss till BVC. Hos barnavårdcentralen så gick allt bra och allt såg bra ut. Vi fick mycket beröm eller milly fick beröm för att hon var så duktig och vacker.  Hon vägde 4890g var 57 cm lång och huvudet hade en omfång på 38 cm.

Jag har äntligen testat skidorna. Eller testat och testat, det var "all in" som gällde. Konditionen är ju inte på topp men jag tog mig runt spåret iallafall. Det var härligt att åka men jag vart helt slut, men jag ser fram emot nästa gång jag ska åka.

Nu har vi varit och handla julknäcke och julskinka och ska äta den första jul mackan för den här julen.

                                                                                                   GO kväll

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0