Lördagkväll

Jaha då är det snart dags att krypa ner undertäcket igen efter en lördageftermiddag/kväll på jobbet. När man kommer hem efter en hel dags längtan efter Milly så är det helt underbart att få hålla om henne.
 Redan i morgon är det dags att jobba igen men då ett hel dags pass som väntar. Så det kommer bli ännu svårare att klara sig utan henne.
Lovisa berätta nu när jag kom hem att Milly nästan har sovit hela dagen. Så det kommer kanske bli en lång natt i natt. 

Jag är sjukt sugen på att testa skidorna nu faktiskt. Det ska bli roligt och se om jag kan eller tycker det är kul att åka överhuvudtaget. Men det är som min PT säger, "Det är tränngen man vill åt" och det har han ju helt rätt i. Det är ju inte världens roligaste direkt att springa heller men det gör man ju ändå. 

                                                                              Nu säger jag och mina flickor godnatt! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0