Lucia

Måndag den 13 December är det fullt med lucia tåg överallt i hela staden. Vi har varit på ett nu på morgon kvisten och det var på Theas dagis. Det var ju lite mysigt faktiskt. Det var ju som jag hade föreställt mig, Barn sprang omkring , en sjöng högre än dem andra, alla skulle ta kort. Men det roligaste var nog när en liten tjej säger efter första låten " Pappa ska du åka till jobbet nu"?  Och Thea ville inte sitta med dem andra barnen. Ett underbart Lucia tåg på dagis. Milly var ju så klart också utklädd till en liten tomte.

13 december innebär också att Mormor fyller år. Jag ringde precis och sjöng för henne med min juva stämma. Ett stort grattis Mormor !

Nu ska vi åka iväg och skriva på faderskaps papper och vårdnads papper.

                                                                                                      Hare gött






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0