Mimande karlar ?

Då har man äntligen vaknat till liv så här på fredags morgonen. Gårdagen spenderades till en början på ritz och deras julbord. Det var det sämsta julbordet jag någonsin varit på. Inte för att jag har någon jättestor erfarenhet utav julbord men det här var dåligt. Man fick be folk att inte sätta sig på våra platser när vi gick och tog mat och det var en evighets kö till maten, sen var hela jlbordet smaklöst. jag åt rödbetssallad till allt för att det inte fanns någo smak. Och grädden på moset var nog underhållningen som var mimande karlar i tjejkläder. Jag ser värkligen inte det roliga i det. Men man ska ju inte klaga, det är ju tur att man har sina arbetskamrater.

Lovisa sov hos sin mamma i natt så dem kom precis hem.. Och med det vill jag säga att jag hade fan glömt bort hur snygg dotter jag har.

                                                                      På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0