Morgon Mys

Lördag förmiddag, och det ä rena rama sommaren ute -7 grader, det är ju inte alls farligt. Men jag tänker i allafall inte gå ut idag.
Milly vaknade väldigt tidigt idag redan klockan 6. Och vi hade bestämt att om hon skulle vakna tidigt så skulle jag ta henne så att lovisa fick sova ut. Så jag och milly har suttit och titta på tv och små sovit tills lovisa vaknade halv 11. Och när hon vakna då gick jag och milly och lade oss i sängen och somnade som två grisar.

Nu väntar det en storstädning utav lägenheten och Milly och Lovisa ska naturligtvis till marieberg. Denna dag med sin mamma Nina. 
Nu i skrivande stund så ligger milly bara i soffan och kollar på mig och säger inte ett ljud. 
                                                                                               

vi hörs sen! tills dess ha det bäst!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0