Möte

Idag skulle vi på läkar besök med Milly och efter det åka till mitt jobb där det var dags för möte. Men så blev inte fallet, För när vi skulle åka iväg så startade inte bilen. I sånna situtation blir jag väldigt lik min far. Och med det menas stressad och förbannad. Men det fanns ju inget att göra åt saken så det var ju bara att lugna ner sig igen. Så jag fick ringa till min mor som kom och hämta oss för att åka upp till mötet direkt eftersom läkar tiden redan var förbrukad.
Iallafall det var med glädje och stolthet som jag fick visa upp min snygga dotter på jobbet. Hon fick till och med en present av mina kära arbetskamrater. Jag kommer att lägga upp en bild när milly har presenten på sig. Jag kan inte göra det nu för att hon har sovit näst intill hela tiden sen vi kom hem igen.

Nu ska jag åka på julbord med Toyota center. Det ska bli riktigt nice för nu är jag jävligt hungrig.
                                                                                                                  Puss puss

Kommentarer
Postat av: annika

Jag vill oxå gulla med Milly :)))

2010-12-02 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0