Mys kväll

Gårdagen började med jobb. Jag var ensam på jobbet så det var inte så jätte kul att jobba + att tiden gick enormt sakta. 
Vi åkte hem till min mor och far i går kväll för att tända en brasa och grilla korv. Jag själv kan tycka att det är bland det mysigaste som går att göra. Man sitter där och kollar på elden och har det allmänt trevligt. Det enda som saknades var en stor stark så hade kvällen varit fulländad. Det var bara lite synd att Milly hade ont i magen under kvällen och skrek så fort som hon vaknade. Men när vi var hemma och skulle lägga oss så tömde hon magen och vart hur nöjd som hellst.

Nu på morgonen så har jag redan hunnit med en tur till gymmet. Det känns bra att åka dit tidigt då har man det gjort och kan njuta resten av dagen.

Nu har jag inte tid att skriva mer, jag ska lägga mig och kramas med min dotter.  hejdå











Kommentarer
Postat av: annika

Stolta farfar är nästan lika gullig som Milly :))

2010-12-08 @ 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0