Nyårsafton

Nyårsaftonen är här. Nu så är bara frågan hur man ska göra och var man ska vara när klockan slår 00.01 och det ny året ska invigas. Det lutar mest åt att vara hemma oss sambons syster Therese, där det väntar ett klasiskt knyt kalas, med resten utav syskon skaran och min underbara svärmor.  Men det är mycket som måste hinnas med innan dess, det ska handlas, bytas om, köra mor och far samt att Laga mat.

Vilket år 2010 har varit om man tänker efter, Det har både varit tårar och skratt.... Jordbävning i Haiti, Viktoria och Daniel har gift sig, Askmoln över hela världen, Terror dåd i Stockholm, Serie våldtäksman i Örebro, osv...... Med det som absolut betyder mest för mig är ju självklart är ju när Milly Inga salmie Nyman föddes den 4 November 2010!

Milly Nyman , Vilken helt underbar tjej, hon är det vackraste som jag någonsin har skådat. Hon växer och utvecklas så det knakar. I dag så har hon stått helt själv med hjälp att bara luta sig emot sin mamma. Men det är nog längre tid än jag tror kvar tills hon står helt själv. I skrivande stund så ligger hon här brevid mig och ler och bara myser.

Det jag tar med mig från 2010 till 2011 är att det bästa som finns är att vara Pappa tll Milly!

Gott nytt år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0