Nyttigt liv

Jag och Lovisa håller på att försöka ändra våra mat vanor. Reglerna är enkla , det är som när man var liten , inget onyttigt i veckorna bara på lördagar. Vi har än så läge hållt oss, men jag har velat syndat flera gånger redan, medans Lovisa håller stenhårt på reglerna.  Det är ju egentligen inte så svårt att hålla det men man får ju ett söt sug hela tiden bara för att man inte får äta det. Så i dag så lagade vi en riktigt god kykling sallad.
Varför gör vi då detta? Ja det kan man fråga sig. Men det har visat sig att vara svårare än jag trodde att få tillbaka sex packet på magen. Men målet är att det ska finns till sommaren. Och jag ska verkligen uppfylla det på ett eller annat sätt. 


Kan ju vara ett alternativ
   


Kommentarer
Postat av: Vickan

Öhhhm ursäkta, du har väll aldrig haft ett sexpack? Haha

2010-12-29 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0