svinkallt

Man vaknar upp och kollar på termometern. Den visar -22 grader. Man kan ju fråga sig hur kallt det egentligen kommer att bli den här vintern. Om det blir en lika lång vinter som förra året så måste man ju hitta på något att göra. Och jag tror jag har hittat det som jag vill göra. Och det är längdskidor, jag tror det skulle vara en härlig träning nu under vintern.
Julbord igår... Det var jättetrevligt faktiskt att gå på jubord med sina blivande jobbar kompisar. Julbord i allmänhet har jag ingen direkt större erfarenhet utav. Men jag tror att det här julbordet på Bhern Hotell hade det mesta, och det var jättegott. Och med det mesta så vet jag inte vad jag menar men jag kände iallafall inte att jag saknade någonting.

Som jag skrev i går så fick Milly en present av mina nuvarande jobbar kompisar och här är bilder på den. Tack så mycket.  (P.S snygg Annika du kommer att få gosa med Milly det lovar jag . Jag kan ta med henne flera gånger)                                                                             







Kommentarer
Postat av: elin

men så otroligt söt hon är!

2010-12-02 @ 16:27:33
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se/
Postat av: annika

Tack!!!! Du är en riktig jobbar kompis <3 som tänker på nattpersonalens behov! Hon är otroligt söt <3 Ses snart!

2010-12-03 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0