ÄNTLIGEN!!

Nu har stålfarsan blivit pappa!! Det är helt jävla underbart!! Hon är presic som jag hade föreställt mig , hon är verklingen en prinsessa. det bästa av allt är att hon är min lilla prinsessa.

 Jag tänkte förklara lite snabbt om hur det gick till när hon kom till världen.
     Värkarna började vid kl 23 på onsdags kvällen. Värkarna blev allt mer intensiva undernatten och morgon timmarna. Lovisa stod mesta delen i duschen och jag (nörden) satt utanför och klockade värkarna för att veta hur långtid det var kvar tills vi var tvugna att åka in till förlossningen. 
Under natten så sov vi inte en minut, Lovisa hade värkarna och kunde knappt röra sig, men var tydligen tvungen att gå runt och städa.  Jag ställde mig och diska och började packa väskan, det är ju bra att man var väl förbäredd. Lovisa vägrade att åka in, för att hon ville inte åka in förtidigt.
     Vi fick skjuts in till förlossningen av min underbara svärmor. Jag kunde inte köra själv för att jag var så jävla nervös. Vi klev in i förlossnings rummet kl 07.00 och 10.03 den 4 november så var hon född.
         
                  MILLY väger 3210g och är 50 cm lång.



Lovisa får den efterlängtade Lustgasen




Den nyfödda prinsessan



Milly fyller 24 h !



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis<3

2010-11-07 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0