back in bussnies

Då var man tillbaka i örebro, efter en konferans med jobbet. Det skulle bli en överaskning var konferansen skulle hålla hus. Så vi packa in oss i 2 mini bussar och gav oss iväg i torsdags morse. Slut desenationen var Åsbro hallen. Det såg ju inte direkt ut som något lyxställe men skenet kan bedra. Och så va det i detta fall tycker jag. Det fanns det mesta där som gjorde att vi kunde ha två trevliga dagar i åsbro hallen. Jag tyckte att det var väldigt bra planerat allting och en stor eloge till planerings ansvarig Annika "Kaninen" askerud. ´

Det var första gången som jag varit borta så länge från milly. Det var ju så klart tungt men det var destu roligare att få hålla om henne när jag väl kom hem.





Kommentarer
Postat av: annika

Tack!!! Det värmde, det var kul att du var med! mvh Annika Askerud

2010-11-30 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0