Fredags fräckisen

Som jag sagt tidigare så tänkte jag lägga upp en fredags fräckis varje vecka . Men den här veckan lägger jag upp två istället. Så jag hoppas att du som läser detta får dig ett gott skratt såhär på fredags eftermiddagen och ett gott humör som håller hela helgen .....Peace

FREDAGS FRÄCKIS NR 1

En ung söt tjej kommer fram till herr Andersson som jobbar i tygaffären.

Hon frågar herr Andersson vad tyget hon håller i kostar, hon ska nämligen använda det till en ny klänning.

- Bara en kyss per halvmeter, säger Andersson.

- Ok, jag vill ha 5 meter säger tjejen.

Upprymd och glad sätter Andersson genast igång att mäta upp tyget, för att därefter packa ihop det till ett paket.

Tjejen tar paketet och vänder sig sedan till en gammal man vid hennes sida och säger:

- Farfar, kan du betala?




FREDAGS FRÄCKIS NR 2

7-åriga Pelle såg sin 15-åriga storasyster komma ut i från duschen iförd badrock.
- Maria, jag måste få se dig naken! säger han.
- Är du inte klok? skriker syrran.
- Snälla, jag måste! sa Pelle igen.
- NEJ! sa hans syster irriterat.
- Men bara lite? bad Pelle.
- Okej då.. sa hans syster och öppnade snabbt sin badrock.
- Åh vad skönt! sa Pelle. De stora killarna i skolan sa att du hade fått snopp i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0