Gallerian

Dagen har gått med en himmla fart! Vi åkte ut till M-berg Gallerian och gick och strosa ett tag. Det vart inte så jätte mycket shoppat faktiskt. Men en rolig sak som hände var att jag träffa min jobbarkompis Erika och hennes dotter som är ca 2 månader gammal.
Det vart inte en så lång stund ute på marieberg, men det är ju tur för jag klarar inte av att gå där hur länge som hellst. JAg vet inte va det är men man vill bara springa ut där i från och låsa in sig i bilen.
Efter gallerian så vart det en sväng ner till gymmet för att lyfta lite skrot. Men nu väntar det en mys kväll framför tv:n.      
       
                                                                                                                   Peace
Dagens Outfit
                                                                                                                     

Det bästa man har sätter man på bordet


Kommentarer
Postat av: moster stjärt

hon är ju så sjukt lik dej addi så det är inte sant!

2010-11-30 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0