Igång

Tisdag kväll, det är mörk, det regnar och ingen bebis än. Men det är ju inte många dagar kvar nu till beräknad födsel. Rättare sagt 3 dagar. Allt är som det ska annars, Bebisen sparkar lite mindre för varje dag som går. Det börjar nog bli trångt där inne nu. Förvärkarna kommer lite då och då.
    Det finns flera saker som man kan göra för att få igång förlossningen tydligen. Och jag tror nog Lovisa har testat dem flest. Det är allt ifrån ananas till powerwalk. Det senaste tipset som hon tydligen har fått är att hon ska gnugga fotkölarna mot varandra. Så imorgon när jag vaknar så har nog min underbara sambo massa skavsår på fotknölarna. Jag säger då det. vilka ideer det finns. Men vi får väll se om just den ideen fungerar.

                                                              Vi hörs! Tills dess ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0