Magdroppar

Jaha vilken underbar dag det har varit i dag. Jag gick upp kl 06.00 i dag för att milly var vaken, så lovisa fick sova. Men vi gick och lade oss sen igen alla tre när milly hade somnat. Dock så vart det inte någon lång sömn. Det knackade på dörren ca 40 minuter senare och där står grannen och säger att dem har backat in i min bil. Så jag gick ut för att kolla om det var några skador. Hela bilen var vit av frost så det var ju inte det lättaste att se om fram spoilern var sprucken eller något liknande. Jag var även trött som fan och stod där ute på gatan i minus grader och iklädd bad tofflor uppknäppt skjorta och lång kalsonger. Jag måste ha sätt för jävla snygg ut.  
 

Vi bestämde oss i allafallför att gå upp en sväng på stan. Men då knackade det på dörren igen när vi stog i hallen och var på väg ut. Men denna gången var det inte någon granne som inte kan köra bil, utan nu var det en person som skulle prata om försäkringar. Vi hade bestämt tid med honom för inte så länge sedan men vi hade totalt glömt bort det. Så av med ytterkläderna igen.  
Efter det så har milly skrikit konstant när hon har varit vaken. Så jag åkte till apoteket för att köpa magdroppar. Det fanns ingen att fråga där inne, för alla var upptagna, eller på kaffe rast säkert, men tillslut så högg jag tag i en apotekskärring som hjälpte mig. Det var ju så klart ganska lång kö i dag. När jag äntligen kom fram och skulle betala så funka inte mitt kort. Så jag fick åka hem igen i ganska stor vrede. Väl hemma så fick jag reda på att det inte bara var mitt kort som det var fel på...
                       
                                                    Aja nu skiter v i denna dag och ser fram emot morgon dagen...PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0