Snöstorm

Det är snö storm ute just nu. Det är ju rätt mysigt när man sitter inne i värmen och kollar ut på snön som faller. Men nu är det såhär, Igår när vi skulle åka hem till dotterns farmor och farfar så upptäkte jag att jag hade punktering. Så det var prio ett, på att göra listan idag. Jag klädde på mig varmt och gick ut för att ta bort däcket. Men icke sa nicke, bultarna satt hårdare än berget i marken. Jag fick låna syrrans bil för att hämta ett järnrör som jag skulle ha som hävarm, hemma hos min mor och far. Men så klart så hittar jag ju inte det. Så det vart ingen punkterings lagning i dag inte. Men tur är ju att man har sån underbar syster som kör en till jobbet.

Nu så blir det lite fika mys med systern, sambon och underbara Milly.  
Jag lägger upp lite olika bilder för att göra dagen roligare....                                                                PEACE


Mina Älsklings Tjejer


Kusinerna


Philip Och milly



En glad Thea



Faster vickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0