Studiebesök

Nu så är man tillbaka i vardagen igen. I allafall ett tag framöver, för jag har sparat 5 pappa dagar som jag har kvar att ta ut. Så i dag jobba jag eller jobba och jobba, vi var först på studiebesök på ett kortisboende i kumla innan vi åkte tillbaka till jobbet igen för att ha ett möte. Om vi ska sammanfatta studiebeöket så kan jag säga som så här:  -Fräscht och luftigt. Grädden på moset var att dem hade en stor massage fotölj i personal rummet. Det såg rätt så nice ut.

Millys mage värkar vara bra igen. Innan jag åkte till jobbet så var hon som vanligt, dvs att hon låg och titta sig om kring utan att skrika. Samma sak nu när jag kom hem från jobbet så värkade hon hur nöjd som helst.

                                                                           Auf wider sen ...


Dagens lilla outfit
 

 
Roligt att vara fader


Jag älskar denna bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0