the city

Äntligen fredag! Det är så skönt att det är helg och man är ledig. Så jag började dagen med en sovmorgon. Vi åt sedan en härlig helg frukost tillsammans alla tre. Efter den mysiga frukosten så gjorde vi oss i ordning för att gå upp en sväng på stan. När vi klev utanför porten så var det mycket kallare än jag trodde. Det blåste kallt som bara den och vantarna låg ju så klart kvar hemma. Men det är ju tur att vi klär på lill tjejen ordentligt.
 Det är ju inte det bästa jag vet att gå i affärer men det går bra en stund. Så stadsbesöket vart inte långvarit men ack så effektivt. Det som inhandlades var en lite tjockare mössa till milly och en härlig mjukis dress. Mössan valde Lovisa men mjukis dressen valde jag. För jag såg på Milly att hon väldigt gärna ville ha den.

Nu i skrivande stund så sitter vi och väntar på att min lilla syster ska komma och hälsa på. Och det är ett ryckte som säger att hon har med sig nybakt. Så det kommer nog passa bra till en härlig kopp kaffe.
                                       
                                                                                                       Peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0