38+6

Idag så har det gått 38 veckor och 6 dagar utav graviditeten, vilket betyder att det gått 39 fulla veckor i morgon. Nu är det inte långt kvar tills storken kommer med våran efterlängtade lilla skatt.
Det är många tankar som svävar runt i ens huvud. - hur kommer hon se ut? - blir det verkligen en hon?  ja dem frågorna får vi snart svar på. Min älskade sambo lovisa har börjat fått massor med förvärkar så jag blir bara mer och mer nervös för varje timma som går. Men jag tror själv, eller jag vet att jag är tillsamans med den äkta STÅLMAMMAN , För inte fan är hon så närvös för förlossningen utan bara för en liten ryggspruta som värkar vara det ända som hon är rädd för.  I övrigt så är "barn rummet " så gott som klart och jag tänkte lägga upp en bild på det senare.


Men nu blir det än kopp morgon kaffe och en hand på lovisas mage.    / over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0