vecka 39

Idag så har det gått 39 vekor utav graviditeten. vilket betyder att det är endast en vecka kvar nu. En vecka med spänning, nervositet och en otrolig längtan. Förvärkarna duggar tätt nu hos lovisa vilket gör mig bara mer och mer nervös hela tiden. Idag så har det inte gått en minut äns utan att jag har lagt en tanke på det lilla livet i sambons mage. Jag undrar värkligen hur hon har det där inne i magen och om hon inte skulle kunna vilja komma ut lite tidigare, det hade ju varit ganska så najs.

Som sagt inte långt kvar nu, så jag tänkte lägga in lite fakta om hur det ser ut i magen vecka 39. Det är taget från en mamma sida så det är meningen att texten är till lovisa.

Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 06-Nov-2010 (s tecken)
  •  Du är gravid i vecka 39+0 .
  •  Bebisen väger c:a 3440 gram. *
  •  Bebisen är c:a 51 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 97% av graviditeten.
  •  Du har 6 dagar till förlossningen.


  •  

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0