Fredag!!

ååå va skönt med fredag. Den här dagen har varit efterlägntad hela veckan. 

Just nu är jag lite uppe i varv, för att jag har skrivit ett ganska arg mejl till våran hyresvärd. Idioten tror att han kan höja hyran efter att vi haft minusgraden i lägenheten under vintern. Det enda rätta måste ju vara att sänka hyran kan ju jag tycka.


Nä nu släpper vi det och fokuserar på minunderbara lilla knorr till dotter. Nu liggerhon på golveti pyjamas och leker med ett gammalt plastlock. Den stora nyheten är nu att milly har börjat krypa. Hon kryper inte jätte snabbt men hon kryper dit hon vill och under den tiden som hon vill ta på sig. En till ganska stor nyhet är att Milly även sover i sin egna säng nu. För av någon märklig anledning har vi äntligen fått in sängen i vårat lilla sovrum. Men den enda nackdelen är att jag inte längre kan ligga rakt i sängen eftersom att jag är förlång.
Den stora positivadelen är ju att hon sover mycket bättre och inte vaknar varje gång som vi vänder oss om.



Nu har äntligen hockey VM börjat, så nu får jag säga tack och hej för den här gången!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0