Lördag!

Jaha inte har jag blivit bättre på att blogga. Men jag skriver så fort som jag har tid.

Idag börjar min helg. För att vi har haft däckbytar dag idag på jobbet. Det var ju ingen höjdare att åka och jobba på en lördag när man slitit en hel vecka. Men man får väll trösta sig med att det var 100% OB. Så nu har man bara en dag ledigt innan det är dags för att jobba igen.

Milly fyller snart 5 månader men vi har redan börjat att ge henne ris gröt som är från 5 månader. Den tycker hon lika mycket om som allt annat som hon får äta. 

Jag har nog skrivit det här många gånger förut men jag gör det igen. Jag tror att milly snart kommer att krypa. När hon ligger på mage så ställer hon sig på alla fyra och gungar fram och tillbaka. så vi får hoppas att hon inom en snar framtid kryper om kring och ställer till en massa bus.

Nu ska vi ha lite lördags mys framför tvn. GO kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0