onsdag den 6 april

Hej alla läsare! idag fyller min lilla syster 16 år och detta firade vi genom att gå på resturang och äta en bit mat. Det är alltid trevligt att lyxa till vardagen lite.

Milly vanilly har börjat sitta helt själv längre stunder nu. Hon siter jätte stabilt tills hon får för sig att luta sig åt ena eller andra sidan. Så utan upp sikt får hon inte sitta själv än, men det kommer väl det med som småning om.

Idag köpte vi spagetti och köttfärssås på burk till Milly som hon ska få äta i morgon. Men det smakar väl lika bra det som något annat enligt hennes tycke kan jag nog tro.

Hon är så rolig när man ska lägga henne. Jag får absolut inte lägga henne för hon bara skriker och skriker tills mamma kommer. Så det är Lovisa som alltid får lägga henne och då brukar hon somna inom några minuter. Men det brukar vara så att hon är jätte trött och vi försöker få henne och sova då blinkar hon till och bara öppnar ögonen och försöker sätta sig upp. När man sedan lyfter upp henne och kollar på henne så har hon världens största smile på läpparna.

Men nu sover hon för natten som en stock! och det är dags för mig att krypa ner brevid henne! 

                                                     GOD NATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0