Tisdag 12/4

Go kväll alla trevliga människor. I dag så har vi haft lite besök utav Mormor Nina och Busungen Thea larsson.

Milly var hos Barnmorskan förra veckan. Och det visade sig att hon nu väger 7630g och är 66cm lång. Det innebär att hon har gått upp 1 kilo på en månad. inte undra på att man tycker att hon har blivit så stor.

Idag så fick jag mysigt besök på jobbet. Det var såklart Milly och Lovisa som var ute och gick och stanna till hos mig så att jag fick pussa lite på dem!

Milly stog i sin gå stol nyss och snurade som bara den på bollen som sitter i stolen. Det var jätte roligt att se att hon förstår hur man ska göra med den.

Nu är det hockey som gäller, final match fyra . Vi hoppas naturligtvis på att FBK vinner så att dem har chansen att få avgöra hemma i karlstad nästa match.

Medans jag ändå pratar om Hockey så måste jag ju nämna att det är roligt att Calle Gunnarson blev uttagen/ tackade Ja till att representera Tre kronor i Vm nu i vår!

                                                               Sov gott!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0