Äntligen Funnen!!

Jag har under en längre tid letat förbryllat efter min klocka. Jag trodde att den var glömd på nattduksbordet på scandic i stockholm. Men det var ju en himla tur att den inte var kvar där.

Det var nämligen så här. Medans jag jobbade och slet som vanligt så var Lovisa och Milly hemma. Mormor Nina kom förbi och ville ha frukost. Så Lovisa öppna frysen för att se efter om vi hade något bröd, och vips där ligger min klocka! Det var ju inte direkt det första stället som jag skulle leta på. 


Den skyldige till detta är ju självklart Snorungen Thea. Hon brukar springa i våran frys och leta efter glass. så hon måste ha fått för sig att busa lite, Men nu är det slut busat, för nästa gång jag träffar henne så ska jag äta upp henne. 

                                                Ha en guld kväll!!   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0