Äntligen helg!

Då var den efterlängtade helgen äntligen här! 

I går så var det fullt upp hela dagen, Från 06.00 till 22.00.
 
Milly Fyllde i går 3 månader. GRATTIS PAPPAS ÄLSKLING!

Vi var hos Barnmorskan igår, hon tyckte att Milly hade blivit så stark och jätte duktigt sen sit vi var där, eftersom hon satt själv i mitt knä. Milly väger nu 6250g och är 62 cm lång. Jag tycker att hon är så stor för att vara 3 månader. Men hon ligger precis på kurvan i längd och lite över kurvan i vikt. Om man ska jämnföra med mig när jag var 3 månader så är hon inte så stor längre, När jag var tre månader så vägde jag 8025 gram och var 67 cm lång. Men till mitt försvar så vägde jag lite mer än Mily när jag föddes.

Milly fick även två styckna sprutor under besöket på bvc. Hon var jätte duktigt och vart knappt ledsen alls.  Vaccinerna var bland annat mot stelkramp och hepatit B.

Vi åkte i väg på kalas i går kväll och var där hela kvällen. Det var min Kusin Philip som hade fyllt år.


I morse så ställde jag klockan för att kunna åka i äg och åka lite skridskor. Milly och Lovisa följde med till is hallen vilket även Millys Moster Sassa gjorde. Sassa ville ha hjälp med att lära sig åka översteg till en skol tenta. Jag tyckte att hon var jätte duktig för att inte ha åkt så mycket skridskor. Så nu med en bra tränare så kommer tentan att gå galant.

Nu är det dags för lite lördags mys. Men vad vi ska äta har vi inte riktigt kommit på än men det löser sig väll framåt kvällen.

JAG KAN INTE LADDA UPP NÅGON BILD!! VET EJ VARFÖR MEN FÖRSÖKER SENARE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0