Dagen före Fredag!

I morgon är det fredag igen, veckorna bara springer förbi nu för tiden.

Efter jobbet så var inte Milly och Lovisa hemma. Så jag städa lite granna i lägenheten. Innan det var dags att ställa sig vid spisen och laga lite mat.

När maten var i magen och lite räkningar betalda så hoppa jag in i bilen för att åka och hämta min snygga dotter och sambo. Det är så underbart när man får se henne igen efter en heldags längtan. Jag och Milly åkte och handla lite medans Hennes moder var och sola. Milly har sovit ända tills nu tyvärr. Men tur är det väll att hon även är vacker och underbar när hon sover.

Min kära svärmor ringde i dag och livade upp vardagen. Man blir lika glad varje gång hon ringer. Man kan sitta och prata och skratta med henne i timmar. Så Nina I LOVE YOU! 

 Nej det här håller inte! Imorgon så måste jag åka och hämta min kamera så att jag kan lägga upp lite fina bilder med bättre kvalite på Milly vanilly! 

                                                              GOD NATT!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sockersöt tös du har! :)

2011-02-05 @ 11:10:51
URL: http://ensofiar.blogspot.com
Postat av: Svärmor

I LOVE YOU!!! Synd att jag får träffa dig så sällan bara, PUSS

2011-02-05 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0