Helg helg helg

Helgen börjar lida mot sitt slut, i morgon är det dags för jobb igen. Men det är ju faktiskt en hel söndag kvar än.
Och den ska spenderas på absolut bästa sätt. om en liten stund så rullar bilen mot ikea och deras Korvkiosk!

I går så var vi hemma hos Mormor Nina nästan hela dagen. Förutom att vi gick på stan några timmar på dagen. För att jag skulle kunna vara där så var jag tvungen att ha en liten alkohol skvätt i blodet. Eftersom att en liten tjej som heter Thea är mer vild än Tam. 

Efter ett varmt och härligt bad hemma hos Nina så kom Anthon och hämta mig för en helkväll / natt med grabbarna. Det var riktigt kul att få träffa dem som man inte träffar lika ofta.  Det är väl det enda roliga med krogen vill jag tycka i allafall.

I kväll rycktas det om en söndagsmiddag hemma hos Farfar Wawa Och Farmor Maria. Så det kommer nog bli ett grymt sätt att av sluta helgen med! 

                                                   See You later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0