Måndag

Måndagens arbetsdag gick hur fortsom helst. Jag hann knappt vakna till innan det var dag för att gå hem tyckte jag.

I går så vart vi bjudna på mat hos Millys farmor och farfar. En härlig måltid som bestod utav potatis gratäng och innerfilé.  

I dag så har Milly varit glad och skrattat en hel del. Rättare sakt hela tiden när hon varit vaken. Lovisa och Milly åkte hem till Lovisas kompis Rebecca medans jag var nere i gymmet och slet som ett djur. Efter gymmet så åkte vi hem även i dag till Farmor och farfar för att hämta en GPS som jag ska ha för att hitta fram till globen på torsdag. Milly har fått så långa naglar på sistonde, dem är så långa att dem är svarta av smuts under dem. Men Millys snälla Farmor klippte dem i dag. Så nu är dem korta och rena o fina.

I morgon är det tisdag. Det brukar vara det längsta och jobbigaste arbetsdagen tycker jag. Men efter som att jag kommer vara ledig Torsdag och fredag så kommer nog även den dagen att gå fort som bara den.








Milly är ute och går med sin Mor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0