Onsdag

I Morgon smäller det. Då är det dags för match i stockholm globe arena, eller det klassiska namnet Globen.
Jag är taggad till tusen och det kommer att bli hur kul som helst att spela i en så stor arena.

Jag och Anthon tänkte åka ganska tidigt i morgon bitti för att kunna ta det lungt på vägen och förhoppningsvis komma fram i god tid. Bilder och info om hur vi haft det kommer naturligtvis upp på bloggen så fort jag bara kan.

Milly mitt lilla charmtroll är så rolig. Flera dagar i sträck så har hon varit trött och lite gnällig på kvällen. När man äntligen ska lägga ner huvudet på kudden och sova så vaknar hon. Glad som bara den och ögonen skiner upp som två enorma solar.

Hon har fått låna en hoppgunga utav sin kusin Rut som är förliten för den än så länge. Milly har bara hunnit prova den en jätte kortstund men jag tror hon kommer tycka att den är rolig när hon börjar förstå hur man ska göra.

Eftersom jag nu ska vara borta från min lilla sockertopp i två dagar. Så nu är det dags att mysa lite med henne GODNATT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0