Onsdag

Go kväll go kväll! Halva veckan är avklarad, det känns härligt faktiskt. Helgen närmar ju sig med storm steg.

I dag har det inte blivit så mycket gjort. Bara dem vardagliga sysslorna.

Milly har sutit i sin babysitter idag och pratat jätte mycket. Det känns som om det är något som hon vill säga men bara får fram massa underbara bebis ord.

Hon har blivit så stor nu lilla tjejen. När man bär henne så kan hon sitta som lite större barn gör. Med ett ben på  min rygg och ett ben på min mage och bara vilar ryggen mot min arm. Det är så underbart att se henne bli större och starkare varje dag. Hon har även blivit svin tung när man ska bära henne i bilbarnstolen. För bara några veckor sedan så kunde man gå runt och handla med henne i bilbarnstolen. Och det orkar jag verkligen inte nu, man blir helt slut i armen.

Idag ringde dem igen från rockklassiker och berätta lite info om tider och vilket hotell jag ska bo på den 10/2.
Jag börjar bli riktigt nervös för matchen som ska spelas i ett fullsatt globen. Men det är väll bara att göra sitt bästa. Så nu jävlar blir det hårdträning i en veckas tid.

                                  Nu ska jag gå och lägga mig och kramas med min älskade dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0