Tillbaka på jobbet

Då har man återigen börjat jobbat efter en helg fylld med massa olika händelser. Okej massa var väl lite och ta i men ändå. I lördags hade jag kalas hemma hos mina föreldrar för släkten. det vart mycket tårta och gosaker hela kvällen. Jag tror nästan att det blev lite förmycket tårta. För i söndags så låg vi alla tre och var jätte dåliga. Vi spydde som rävar kan man säga. Men om jag ska vara alvarlig en stund så tror jag inte att det var tårtan. utan att det var lilla Milly som smittade mig och lovisa. För hon har varit sjuk och febrig sen i torsdags. Men även hon börjar bli frisk nu igen.

Idag så har vi också varit på kalas. Det var Millys morfars tur att fylla år. Så vi har varit där och fikat lite och givit presenter.

I morgon åker Milly och Lovisa till Upsala för att hälsa på Lovisas mormor som bor där. Dem ska vara borta ända tills på fredag. Så det kommer att bli en stor längtan efter dem kan jag tänka mig.

Nu måste jag passa på att umngås med mina två snyggingar.

                                                                 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0