Vuxen på pappret!

Då har man blivit vuxen. Jag trodde att det betydde att man blev vuxen när man fyllde 18 år. Men man ju förstått i efterhand att det är när man fyller 20 år som man är vuxen. Då får man ju äntligen gå och handla på Systemet.

Från och med i går så är jag allså 20 år gammal! Stort grattis till mig själv!

Födelsedagen spenderades mesta dels på jobbet, men på kvällen så fick jag paket och tårta hemma hos mamma och pappa. En härlig och lugn födelsedag blev det allså.

Milly har blivit sjuk. Hon har inte sovit någonting inatt och bara små snuttar under dagen. Jag tycker så synd om henne. När hon hostar så hör man verkligen att det gör ont i halsen på henne. Hon hostar och börjar grina direkt efter, vi har inte tagit någon temp på henne men hon känns ganska varm.

Trotts att mitt lilla gumman är sjuk och inte mår bra, så är hon fortfarande lika go och glad emellan gnället och nysningarna. 

Nu är det dags att försöka att lägga henne. VI får hoppas att hon sover gott i natt. Det är min underbara sambo som tar hand om milly på nätterna, Då jag får sova för att orka jobba.... Lovisa om du läser detta så vill jag bara säga att du ärvärldens bästa Mamma och sambo! Älskar dig!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0