11/1- 11

Go kväll. I dag så har Farmor Maria Och Farfar Wawa varit här på besök. Det är alltid lika kul som dem kommer hem hit tycker jag. Milly var så klart på topp humör som vanligt, man börjar ju bli riktigt bort skämd med hennes glada humör.

Lovisa går runt och hostar, är förkyld samt har haft feber, jag har klarat mig hit tills, så vi får hoppas att Milly också slipper bli sjuk. Nu så ligger hon i sängen med sin nya pyjamas på och väntar på att jag ska komma och säga godnatt.

                                                                     
P.S. våran kamera ligger hemma hos Moster Theres så det är inte kunglig kvalité på bilderna som jag lagt upp..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0