2 Januari

Go kväll. I dag är det söndag, vilket betyder att det är måndag i morgon, vilket i sin tur betyder att jag börjar jobba på Toyota. Det ska bli härligt faktiskt. Trots att det kommer bli tidigare mornar så kommer det nog bli hur bra som hällst, och jag kommer att få utvecklas och lära mig mer saker för varje dag som går. Man blir ju desutom ledig varje kväll och helg vilket är grymt skönt.

Idag så har jag och Milly varit hemma hos hennes gudfars pappas familj. Det var första gången som dem träffa henne, men det kommer garanterat bli många fler gånger. 
När vi kom tillbaka hem därifrån så hade Lovisa storstädat hela lägenheten, det var så att man knappt kände igen sig faktiskt. Så en stor eloge till min älskling.  

Milly fick bada idag. Och vi använde för första gången en "badstol" som hon fick utav sin faster. Och det kan jag säga är grymt bra. Man slapp hålla i henne så hon låg där själv och sprattla med benen. Så nu är hon ren och luktar ljuvligt gott.

En liten notis! Jag satt och kollade på nyheterna i morse av en slump. Och där sa dem att det finns en bugg i Iphone som gör att inte väckar klockan fungerar nu när det är 2011. Det var ju tur att jag såg det. Det hade ju inte blivit så bra att försova sig första dagen på jobbet. 
                                                                                 
                                                                                       Hej då!





Kommentarer
Postat av: Millys mor

åååååh du är så jävla snygg min lilla bulldog! alex du är också rätt snygg :) jag älskar er!

2011-01-04 @ 10:02:27
Postat av: Erika, mamma till Tino

Hejhej :) Super bra blogg du har! Jag kollar in den varje dag.

Jag har en liten fråga, Den där "bad-stolen" som du har lagt upp i detta inlägg.

Vart finns dessa att köpa? verkar vara otroligt smidiga



MVH Erika

2011-01-12 @ 19:10:55
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0